slider

Thuisadministratie

Algemeen:

Door een veelvoud van verschillende oorzaken raken mensen soms het overzicht op hun financiën kwijt. Door ouderdom, door ziekte, door het verlies van een partner of door het verlies van een baan kunnen mensen moeite krijgen om hun financiën op orde te houden. Een helpende hand is voor deze mensen een grote steun in de rug. Wanneer uw rekeningen en formulieren zich opstapelen, willen wij graag deze helpende hand zijn, zodat spanning, stress en ontevredenheid u niet in de grip krijgt, maar dat u na enige tijd zelf weer grip op uw financiën heeft.

Onze manier:

Wij kunnen u over ieder gewenste periode helpen, ondersteunen en adviseren..Wij doen onze werkzaamheden bij u thuis, in uw eigen vertrouwde omgeving. Ons uitgangspunt is om u uw financiën zelf weer te kunnen laten beheren. U bent en blijft zelf altijd betrokken bij al onze werkzaamheden. Wij voeren met u een kennismakingsgesprek, opdat u weet met wie u te maken heeft.

Onze diensten:

  • post

    * openen, doornemen, sorteren, archiveren

    * waar nodig acties ondernemen

  • financiën

    * inkomsten en uitgaven doornemen

    * rekeningen en betalingen afstemmen

    * waar nodig acties ondernemen

  • (overheid)instanties

    * contacten onderhouden

    * formulieren invullen

    * telefoon gesprekken

    * internet activiteiten

    * waar nodig acties ondernemen

Onze kosten:

Het kennismakingsgesprek is gratis. Wij rekenen een tarief van 40 euro per uur inclusief 21% btw. Onze inschatting is dat het opstarten van de thuis administratie in de eerste maand 5 uren vergt en de maanden daarop telkens 2 uren. Bijzonder situaties en werkzaamheden worden besproken en in overleg afgesproken.

Uw privacy:

Wij garanderen vertrouwelijk met uw persoonlijke gegevens om te gaan.

Uw klachten:

Wij proberen zorgvuldig en correct te werken. Ben u toch niet tevreden, dan vernemen wij dat graag van u. In samenspraak gaan we werken aan een oplossing of een verbetering.

PGB.

Heeft u een Persoon Gebonden Budget? Dan kunt u het vrij besteedbare deel misschien gebruiken om boekhouder Bos Bierum uw thuis administratie te laten verzorgen.

Klik hier voor de checklist belastingaangifte
Nieuws
Maandag 23 januari Checklist aangifte Inkomstenbelasting 2016

Wij vinden het fijn wanneer wij over 2016 uw aangifte voor de Inkomstenbelasting mogen verzorgen. Om u een beetje op weg te helpen ontvangt u hierbij een checklist om u te laten zien wat wij graag van uw ontvangen. 

Lees meer »
Maandag 11 april Aangifte Inkomstenbelasting 2015 en aandachtspunten

Voor de jaarlijkse aangifte van de Inkomstenbelasting richt de belastingdienst zich ook jaarlijks op een aantal onderwerpen. Aan deze onderwerpen wordt door de belastingdienst extra aandacht besteed en extra gecontroleerd.

Lees meer »
Dinsdag 29 maart Inzetten van vrijwilligers is niet vrijblijvend

In onze samenleving werken veel mensen als vrijwilliger. Voor verenigingen en stichtingen ze zijn onmisbaar en niet meer weg te denken. Wanneer ze een vergoeding krijgen moeten er belastingregels in acht worden genomen.

Lees meer »