slider

Thuisadministratie

Algemeen:

Door een veelvoud van verschillende oorzaken raken mensen soms het overzicht op hun financiën kwijt. Door ouderdom, door ziekte, door het verlies van een partner of door het verlies van een baan kunnen mensen moeite krijgen om hun financiën op orde te houden. Een helpende hand is voor deze mensen een grote steun in de rug. Wanneer uw rekeningen en formulieren zich opstapelen, willen wij graag deze helpende hand zijn, zodat spanning, stress en ontevredenheid u niet in de grip krijgt, maar dat u na enige tijd zelf weer grip op uw financiën heeft.

Onze manier:

Wij kunnen u over ieder gewenste periode helpen, ondersteunen en adviseren..Wij doen onze werkzaamheden bij u thuis, in uw eigen vertrouwde omgeving. Ons uitgangspunt is om u uw financiën zelf weer te kunnen laten beheren. U bent en blijft zelf altijd betrokken bij al onze werkzaamheden. Wij voeren met u een kennismakingsgesprek, opdat u weet met wie u te maken heeft.

Onze diensten:

  • post

    * openen, doornemen, sorteren, archiveren

    * waar nodig acties ondernemen

  • financiën

    * inkomsten en uitgaven doornemen

    * rekeningen en betalingen afstemmen

    * waar nodig acties ondernemen

  • (overheid)instanties

    * contacten onderhouden

    * formulieren invullen

    * telefoon gesprekken

    * internet activiteiten

    * waar nodig acties ondernemen

Onze kosten:

Het kennismakingsgesprek is gratis. Wij rekenen een tarief van 40 euro per uur inclusief 21% btw. Onze inschatting is dat het opstarten van de thuis administratie in de eerste maand 5 uren vergt en de maanden daarop telkens 2 uren. Bijzonder situaties en werkzaamheden worden besproken en in overleg afgesproken.

Uw privacy:

Wij garanderen vertrouwelijk met uw persoonlijke gegevens om te gaan.

Uw klachten:

Wij proberen zorgvuldig en correct te werken. Ben u toch niet tevreden, dan vernemen wij dat graag van u. In samenspraak gaan we werken aan een oplossing of een verbetering.

PGB.

Heeft u een Persoon Gebonden Budget? Dan kunt u het vrij besteedbare deel misschien gebruiken om boekhouder Bos Bierum uw thuis administratie te laten verzorgen.

Klik hier voor de checklist belastingaangifte
Nieuws
Monday 25 July Moet u onterecht toeslag terugbetalen omdat er een verkeerd vermogen is gebruikt?

Hebt u een terugvorderingsbeschikking gekregen waarin staat dat u over 2021 huurtoeslag of zorgtoeslag moet terugbetalen omdat uw vermogen te hoog is? In sommige gevallen klopt dat niet omdat er door een technische fout een verkeerd vermogen is gebruikt.

Lees meer »
Sunday 17 July Inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord niet meer mogelijk

Vanaf 5 januari 2023 kunt u bij Mijn Overheid alleen nog inloggen met de DigiD app of sms-controle. Dit betekent dat u voortaan altijd uw telefoon nodig heeft bij het inloggen. Zo zijn uw persoonlijke gegevens nog beter beschermd.

Lees meer »
Friday 8 July Vertraging voor opleggen aanslag Inkomstenbelasting 2021

Wanneer u voor 1 april aangifte voor de inkomstenbelasting 2021 heeft gedaan, dan zou u voor 1 juli 2021 een aanslag moeten krijgen. Echter door technische oorzaken kon uw aangifte niet tijdig worden verwerkt in de geautomatiseerde systemen van de belastingdienst.

Lees meer »