slider

Thuisadministratie

Algemeen:

Door een veelvoud van verschillende oorzaken raken mensen soms het overzicht op hun financiën kwijt. Door ouderdom, door ziekte, door het verlies van een partner of door het verlies van een baan kunnen mensen moeite krijgen om hun financiën op orde te houden. Een helpende hand is voor deze mensen een grote steun in de rug. Wanneer uw rekeningen en formulieren zich opstapelen, willen wij graag deze helpende hand zijn, zodat spanning, stress en ontevredenheid u niet in de grip krijgt, maar dat u na enige tijd zelf weer grip op uw financiën heeft.

Onze manier:

Wij kunnen u over ieder gewenste periode helpen, ondersteunen en adviseren..Wij doen onze werkzaamheden bij u thuis, in uw eigen vertrouwde omgeving. Ons uitgangspunt is om u uw financiën zelf weer te kunnen laten beheren. U bent en blijft zelf altijd betrokken bij al onze werkzaamheden. Wij voeren met u een kennismakingsgesprek, opdat u weet met wie u te maken heeft.

Onze diensten:

  • post

    * openen, doornemen, sorteren, archiveren

    * waar nodig acties ondernemen

  • financiën

    * inkomsten en uitgaven doornemen

    * rekeningen en betalingen afstemmen

    * waar nodig acties ondernemen

  • (overheid)instanties

    * contacten onderhouden

    * formulieren invullen

    * telefoon gesprekken

    * internet activiteiten

    * waar nodig acties ondernemen

Onze kosten:

Het kennismakingsgesprek is gratis. Wij rekenen een tarief van 40 euro per uur inclusief 21% btw. Onze inschatting is dat het opstarten van de thuis administratie in de eerste maand 5 uren vergt en de maanden daarop telkens 2 uren. Bijzonder situaties en werkzaamheden worden besproken en in overleg afgesproken.

Uw privacy:

Wij garanderen vertrouwelijk met uw persoonlijke gegevens om te gaan.

Uw klachten:

Wij proberen zorgvuldig en correct te werken. Ben u toch niet tevreden, dan vernemen wij dat graag van u. In samenspraak gaan we werken aan een oplossing of een verbetering.

PGB.

Heeft u een Persoon Gebonden Budget? Dan kunt u het vrij besteedbare deel misschien gebruiken om boekhouder Bos Bierum uw thuis administratie te laten verzorgen.

Klik hier voor de checklist belastingaangifte
Nieuws
Friday 1 July Rekening moet sneller betaald

Grote bedrijven moeten rekeningen van kleine en middelgrote bedrijven voortaan sneller betalen. Die wettelijke betalingstermijn gaat terug van 60 naar 30 dagen. Mkb-bedrijven klaagden dat grote bedrijven steeds later betaalden, waardoor de kleinere bedrijven soms in de problemen kwamen.

Lees meer »
Friday 17 June Ik heb aangifte gedaan - wanneer hoor ik iets?

Als u vóór 1 april aangifte hebt gedaan, krijgt u vóór 1 juli bericht

We kunnen niet vertellen wanneer exact u iets hoort. Het kan zo zijn dat uw partner eerder iets hoort dan u. Zelfs als u tegelijk aangifte hebt gedaan. Geen zorgen, dat zegt niets over uw aangifte.

Lees meer »
Friday 13 May Nieuwe regels voor online verkopen op komst

Heb je een webshop, run je een online verkoopplatform of verkoop je via social media? Per 28 mei 2022 heb je te maken met een informatieplicht en nieuwe regels voor onder andere je reviews, prijzen, aanbiedingen en ‘gratis’ digitale diensten. Lees welke 6 veranderingen deze nieuwe regels inhouden.

Lees meer »